24. července 2011

nevím jak se ta choroba jmenuje.

je prapodivná...

5 komentářů:

  1. Já mám třeba nevyléčitelnou chorobu člověka. Je strašná.

    K tvému komentáři: pšt.D

    Jéé, já jsem v 'Blízcí znalci'! Á to mě těší. Taky musím podobný list zveřejnit.) (někdy.. .D)

    OdpovědětVymazat
  2. napadá mě dost slov pro pojmenování téhle záhady, ale jsou buď drzé, vulgární nebo troufalé... :D :P
    jinak díky za tip, je to fakt super stránka. ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. PPS: v tom očlánku je skrytý odkaz a najdou ho jen ti kterým to napíšu.:)

    A KDEPAK JE, SIMTĚ? :D

    OdpovědětVymazat
  4. oh, a není to ta zákeřná, co má chladné dlouhé prsty, svírá hrdlo, a aby se člověk mohl nadechnout musel by nejprve setřást kámen z hrudi? ovšem jak jen by mohl? má přeci svázané dlaně k sobě a tiše se modlí.
    a ona se tiše posmívá malomyslným. ovšem mé choroby bývají děsivé, snad nejsou podobné těm, co mívají ostatní.

    OdpovědětVymazat