9. července 2011

Dobrý ráno, vráno.

Jsem v psychotickém rozpoložení. Sám nevim co jsem touhle větou  myslel. V rádiu hrajou disko sračky a moje máma mi řekne  že jedeme k na chatu k její kámošce stanovat, s nima.
Jedem tam  v jednu takže fakt se tam tešim za  jejich  synkem kterýmu je asi čtrnáct a váží dvě tuny, sedí a žere. Kristusi.
Víte co zabalim si sebou knížku a budu dělat nevinnou šedou myš v koutě a budu se  to snažit přežít. Nejlepší je že se jdou všichni dneska koupat. Byl jsem domluvenej s lidma že pujdu, konečně po tejdnu, protože jsem byl nemocnej a pak bylo hnušně.

Mam chuť na broskev a nikam se mi nechce. Zejtra jsem si  řekl že teda s rodičema a bráchou pojedu na ten vejlet lodí ale takhle mi zkur*it víkend fakt nemuseli. :D
Naštěstí mám měsíc a půl prázdin. :)

Mám rýmu. Loučí se psychycky nervově nasranej m.

3 komentáře:

  1. Já nevstala..nemohla jsem spát:)

    OdpovědětVymazat
  2. Co víc, máme stejný pokoj, což je možná příčina proč je stejný.

    OdpovědětVymazat
  3. super obrázek ;) dobře 'koresponduje' s tím naštvaným textem..:D

    OdpovědětVymazat