8. července 2011

Nakrájej artyčok

Nadpis se mnou ani tímhle blogem prostě nemá nic společného. Moje fantazie si jen tak žije.
Už to asi vypadá že jsem nějaký blogový psychopat. Nemám jednu adresu skoro ani dva měsíce.
Minule už mě to omrzelo nejspíš to byla nějaká krize. Teď můj bejvalej blog objevil někdo  kdo neměl. Divim se protože na světě jsou miliony lidí a objeví to osoba s přísně zakázaným přístupem.
Doufám že jsem dal vědět všem o novém blogu. Zase na druhou stranu tolik čtenářů jsem neměl takže napsat těm  pěti lidem taková  makačka nebyla :D. Úvodní  kecy mi nikdy nešly.
Užijte si den nejspíš zejtra tu jsem  zase jako nakoni.
m.

3 komentáře:

  1. Dal bys mi pak vědět z tvé nejnovější adresy pak v komentářích? Díky.)

    OdpovědětVymazat
  2. Á, tohle je ten novej!.D Promiň, já popleta.

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, novej blog... zase super název.

    Jasně že si ho můžeš taky udělat, není ani můj :).

    OdpovědětVymazat